Mi Voice Office 400

Mi Voice Office 400

Ευέλικτο, Ισχυρό, Εγγυημένο για το μέλλον.

Το MiVoice Office 400 θέτει νέα πρότυπα στην αγορά, ως μια πολύ ευέλικτη τηλεπικοινωνιακή λύση, που μπορεί να προσαρμοστεί στις καθημερινές επιχειρηματικές ανάγκες και στις απαιτήσεις των εργαζομένων. Προσφέροντας μια ευέλικτη, πολύπλευρη τηλεπικοινωνιακή λύση, το MiVoice Office 400 έχει σχεδιαστεί ειδικά για να καλύπτει τις ανάγκες των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, επιτρέποντας επιπλέον χρήστες, νέες τηλεφωνικές συσκευές ή ακόμα και την εύκολη ενσωμάτωση επιπλέον σημείων παρουσίας.

Μία λύση που καλύπτει όλες τις απαιτήσεις

φαρμογές για Unified Communications & Collaboration (UCC), για τη θέση εργασίας τηλεφωνητή και call centers, είναι προεγκατεστημένες και μπορούν να ενεργοποιηθούν την στιγμή που απαιτείται, παραδίδοντας έτσι μια “όλα-σε-ένα” λύση.
Νέες τεχνολογίες και ειδικές εφαρμογές μπορούν επίσης να
ενσωματωθούν στο MiVoice Office 400 με ευκολία. Αυτές οι
ειδικές εφαρμογές περιλαμβάνουν εξειδικευμένες λύσεις για νοσοκομεία και μονάδες φροντίδας, ή τον Mitel Alarm Server και αυτοματισμούς κτιρίων. Ενσωματώνοντας αυτές τις εφαρμογές γίνεται δυνατή η χρήση του MiVoice Office 400 σε περιβάλλοντα όπου πολλά άλλα συστήματα δεν είναι σε θέση να πληρούν τις ανάλογες απαιτήσεις λειτουργίας.
ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Από την πρώτη μέρα χρήσης του, το MiVoice Office 400 παρέχει μια αποτελεσματική λύση τηλεπικοινωνιών, που βοηθάει στην απλοποίηση των διαδικασιών και στη μείωση του κόστους ένα έργο που συνεχίζει να εκτελεί σε όλο τον κύκλο ζωής του.

Δεδομένου ότι το σύστημα χρησιμοποιεί εξ ολοκλήρου ανοιχτά πρότυπα όπως το SIP, οι πελάτες μπορούν να είναι σίγουροι ότι οι μελλοντικές εξελίξεις μπορούν να ενσωματωθούν χωρίς προβλήματα με μια εντελώς απρόσκοπτη διαδικασία. Αυτές οι λειτουργίες υποστηρίζονται επίσης με το υψηλό επίπεδο ποιότητας και αξιοπιστίας που προσφέρεται σε όλα τα προϊόντα της Mitel.
Για τη Mitel όμως, εξασφάλιση της επένδυσης σημαίνει επίσης να διασφαλίζεται ότι το υπάρχον σύστημα θα παραμένει πάντα σε επαφή με τις τεχνολογικές εξελίξεις. Χάρη στο πρόγραμμα Software Assurance, οι πελάτες του MiVoice Office 400 μπορούν να είναι σίγουροι ότι θα επωφεληθούν από τις τελευταίες εξελίξεις και αναβαθμίσεις λογισμικού.

Συσκευές

Η επιλογή της σωστής συσκευής εξασφαλίζει ότι οι θέσεις εργασίας θα είναι προσαρμοσμένες στον κάθε εργαζόμενο και στο αντικείμενο ευθύνης τους. Η σειρά MiVoice Office 400 καλύπτει από απλές συσκευές έως και άκρως εξελιγμένα μοντέλα, που έχουν σχεδιαστεί από τη Mitel για να καταστήσει την επικοινωνία όσο πιο βολική και απλή γίνεται.Η σειρά Mitel 600 DECT έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης εντός των ορίων των εταρικών χώρων.Επιπλέον, εφαρμογές συναγερμού και μηνυμάτων κάνουν τις τηλεφωνικές συσκευές DECT της Mitel τον ιδανικό συνεργάτη σε κάθε περιβάλλον.

Το MiVoice Office 400 με μια ματιά

ΥΕΛΙΞΙΑ

  • Ανοιχτό και προσαρμόσιμο στην υποδομή σας
  • Μπορεί να επεκταθεί με επιπλέον χρήστες, τηλεφωνικές
    συσκευές, εφαρμογές και λειτουργίες ανά πάσα στιγμή
  • Ευρεία γκάμα ενσωματωμένων και συμπληρωματικών
    εφαρμογών και λύσεων

ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

  • Εφαρμογές για τους χρήστες ώστε να ελέγχουν τη
    διαθεσιμότητά τους, με λειτουργίες όπως έλεγχο των
    κλήσεων και ενσωματωμένο voicemail
  • Λύσεις Unified Communications & Collaboration (UCC) που
    συμπεριλαμβάνουν CTI, softphone και conferencing με
    video, chat και λειτουργίες κοινής χρήσης εφαρμογών
  • Απρόσκοπτη ενσωμάτωση των φορητών συσκευών
    τηλεφωνίας — από τις συσκευές DECT στις εγκαταστάσεις
    της εταιρίας, έως και smartphones και tablets
  • Πρόσθετες λύσεις ανάλογα με το αντικείμενο της
    επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων λύσεων για
    βιομηχανίες, νοσοκομεία και μονάδες φροντίδας
  • Μοντέρνα, ευέλικτη κονσόλα τηλεφωνητή και call center
  • Λύσεις για επίτευξη διαφάνειας στα κόστη και μείωσής τους
    (Least Cost Routing)

ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

  • Εγγυημένη για το μέλλον σύνδεση στο αστικό δίκτυο με
    παρόχους Internet, με τη χρήση του πρωτοκόλλου SIP
  • Τυποποιημένα interfaces για τη σύνδεση μοντέρνων
    εφαρμογών και συσκευών (πρωτόκολλο SIP) προσφέρουν
    μια ευρεία γκάμα δυνατοτήτων.

MITEL MOBILE CLIENT ΚΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ “ONE NUMBER”

Ο Mitel Mobile Client ενσωματώνει με ομαλό τρόπο τα smartphones και τα κινητά τηλέφωνα στο εταιρικό δίκτυο.
Οι εργαζόμενοι μπορούν να είναι προσβάσιμοι με τον εσωτερικό τους αριθμό, ακόμα και αν είναι μακριά από το γραφείο, και να έχουν πλήρη πρόσβαση σε όλες τις
σημαντικές λειτουργίες, και πιο συγκεκριμένα στην ένδειξη παρουσίας, τηλεφωνικούς καταλόγους, λίστες κλήσεων κτλ.
Η έννοια “One Number” παρέχει μια πρόσθετη λειτουργία άνεσης. Δίνει τη δυνατότητα σε πολλαπλές τερματικές συσκευές (όπως στη σταθερή συσκευή, στο softphone και στο
DECT) τα οποία είναι καταχωρημένα στο τηλεπικοινωνιακό σύστημα, να τους ανατίθεται ο ίδιος αριθμός.
Οι χρήστες μπορούν να μεταφέρουν τις κλήσεις από τη μια συσκευή στην άλλη με τη χρήση της λειτουργίας “Take” και να συνεχίζουν μια κλήση που ξεκίνησε στο γραφείο, στο κινητό τους τηλέφωνο, χωρίς να διακόψουν τη συνομιλία.

UNIFIED COMMUNICATIONS & COLLABORATION

Σε συνδυασμό με τον αυξημένο βαθμό κίνησης των εργαζομένων, άλλος ένας παράγοντας που επηρεάζει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις είναι το γεγονός ότι τα σημεία παρουσίας διανέμονται παγκόσμια. Επομένως, είναι απαραίτητες βελτιστοποιημένες διαδικασίες που λαμβάνουν υπόψη τις απαιτήσεις διαφορετικών ομάδων.

Με το UCC (Unified Communications & Collaboration), οι διάφορες μορφές επικοινωνίας (όπως τηλεφωνία, email, voicemail, fax, video και chat) συνδυάζονται για να σχηματίσουν μια ολοκληρωμένη λύση και μετά συμπληρώνονται με επιπλέον λειτουργίες όπως η ένδειξη παρουσίας.
Την ίδια στιγμή, το CTI (Computer Telephony Integration) καθιστά δυνατή την ενοποίηση των τηλεπικοινωνιών με των τεχνολογιών πληροφορικής, με την τηλεφωνική συσκευή που εμφανίζεται στο PC ως softphone. Οι χρήστες επωφελούνται από τις κλασικές λειτουργίες ενός τηλεφώνου, όπως η κλήση, εκτροπή κλήσης, τηλεφωνικοί κατάλογοι κτλ., καθώς επίσης και από τη δυνατότητα να συνδεθούν με δημόσιους τηλεφωνικού καταλόγους και να καλέσουν από βάσεις δεδομένων.

Το MiVoice Office 400 καλύπτει

  • Μια ολόκληρη σειρά από μοντέρνες τερματικές συσκευές (SIP, ψηφιακές, αναλογικές)
  • UCC clients και softphones που προσφέρουν video, ένδειξη παρουσίας και λειτουργίες chat
  • Λύσεις φορητότητας (DECT, SIP-DECT, mobile client για smartphones και tablets)
  • Audio, web και video conferencing
  • Τηλεφωνητές (σε PC, με ή χωρίς τηλεφωνική συσκευή, ή λύση καθαρά βασισμένη σε τηλεφωνική
    συσκευή)
  • Call centers
  • Εξειδικευμένες λύσεις για:
    • Νοσηλευτικές μονάδες
    • Εμπόριο και βιομηχανία
    • Ξενοδοχεία και εστιατόρια
    • Δημόσιες υπηρεσίες και εγκαταστάσεις

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Η Mitel προσφέρει μια γκάμα από τηλεπικοινωνιακές και τεχνολογικές λύσεις για να βοηθήσει εταιρίες, δημόσιες αρχές και οργανισμούς μεταξύ 4 και 600 χρηστών να
επιτύχουν μια αποδοτική και οικονομικά βελτιστοποιημένη μορφή επικοινωνιών. Ειδικά εξελιγμένες εφαρμογές αυξάνουν την ικανοποίηση μεταξύ των εργαζομένων αλλά και των πελατών, βοηθώντας να βελτιστοποιηθούν οι διεργασίες και εξασφαλίζοντας την ασφάλεια.
Η Mitel συνδύασε τις βασικές λειτουργίες του μοντέρνου conferencing, audio/video conferencing και ανταλλαγή περιεχομένου παρουσιάσεων, σε μία ολοκληρωμένη λύση. Αυτό ενισχύει τη συνεργασία και την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ υπαλλήλων και των πελατών, συνεργατών και προμηθευτών.

ΚΥΡΙΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Αύξηση παραγωγικότητας (μεταξύ άλλων με computer telephony integration και τηλεφωνικούς καταλόγους)
  • Απλοποίηση διεργασιών
  • Ενίσχυση της συνεργασίας
  • Ενσωμάτωση εφαρμογών γραφείου (π.χ. εφαρμογές Microsoft)
  • Σύνδεση εξειδικευμένων λύσεων ανάλογα με την επιχείρηση, με την τηλεφωνία
  • Επαγγελματικές λύσεις για εξυπηρέτηση ειδικών αναγκών

Επαγγελματικές λύσεις που απαντούν σε κάθε ειδική ανάγκη

Η σταθερή επικοινωνία αποτελεί τη βάση για την εμπορική επιτυχία πρακτικά σε κάθε τομέα. Σε μερικούς τομείς, αυτή η επικοινωνία είναι απαραίτητη, σε μερικούς άλλες όμως είναι και ζωτικής σημασίας για την επιβίωση. Το MiVoice Office 400 ικανοποιεί ακόμα και τις πιο δύσκολες απαιτήσεις και, χάρη στην εξέλιξη εξειδικευμένων εφαρμογών, χρησιμοποιείται επιτυχώς σε αμέτρητα έργα στον ξενοδοχειακό τομέα και σε αυτον της υγειονομικής περίθαλψης, στη βιομηχανία, καθώς επίσης και σε τομείς με αυστηρές απαιτήσεις ασφαλείας. Η γκάμα εξειδικευμένων εφαρμογών ανάλογα με το είδος της επαγγελματικής δραστηριότητας, ποικίλει από τα κλασικά call centers, ειδικά πακέτα για εστιατόρια και ξενοδοχεία, έως και εξελιγμένες λύσεις συναγερμού και εντοπισμού.

Τηλεπικοινωνιακός Server

Οι τηλεπικοινωνιακοί server MiVoice Office 400 είναι επεκτάσιμοι από 4 έως 600 συνδρομητές και μπορούν να χρησιμοποιηθούν εξίσου ως ατομικά, αυτόνομα συστήματα, ή σε δίκτυο. Με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, το MiVoice Office 400 ως ένα “όλα-σε-ένα” IP σύστημα, είναι σε θέση να προσφέρει πλήρη λειτουργικότητα τηλεφωνίας και μια ευρεία γκάμα εφαρμογών και εξειδικευμένων λύσεων. Το MiVoice Office 400 το χαρακτηρίζει ο υψηλός βαθμός ευελιξίας που προσφέρει, και χάρη στη χρήση κορυφαίας τεχνολογίας, μπορεί να ενσωματωθεί άψογα σε απαιτητικά IT περιβάλλοντα. Αυτό επιτρέπει στα IP τερματικά και στους IP σταθμούς βάσης (DECT και WLAN) να χρησιμοποιηθούν για επικοινωνίες και καθιστά δυνατή την χρήση ενιαίας υποδομής (LAN). Αυτό βρίσκει επιπλέον εφαρμογή στις περιπτώσεις που απαιτείται η δικτύωση διαφορετικών τοποθεσιών με ξεκάθαρες διεργασίες (Mitel Advanced Intelligent Network).Τηλεπικοινωνιακές λύσεις όπως το UCC και η ευκολία με την οποία το σύστημα μπορεί να ενσωματωθεί στις υπάρχουσες εταιρικές διεργασίες, κάνουν εφικτή την ενίσχυση της φωνητικής επικοινωνίας με δεδομένα σε ένα IT περιβάλλον.

Μοντέρνο, Σίγουρο για το μέλλον, Virtualized

Επιπλέον, η αγορά δείχνει μια ροπή προς το virtualization και λύσεις βασισμένες στο cloud. Το MiVoice Office 400 είναι επίσης ιδανικό για πελάτες που θέλουν να ακολουθήσουν αυτή την οδό: με το MiVoice Office 400 Virtual Appliance, οι πελάτες μπορούν να ακολουθήσουν ένα ομαλό μονοπάτι και να επεκτείνουν την επιχείρησή τους ακόμα και πάνω από 600 χρήστες.