Ξενοδοχειακες Λυσεις

Ξενοδοχειακές Λύσεις

Η ξενοδοχειακή σειρά Mitel 400 αποτελέι την ιδανική και επαγγελματική λύση επικοινωνίας και διαχείρισης διαδικασιών στο χώρο των ξενοδοχείων παρέχοντας ευκολίες διαχείρισης στους επισκέπτες. Λόγω της αρθρωτής ανάπτυξης των συστημάτων, και της πολυπληθώρας επιλογών των υλικών, αποτελούν την ιδανική λύση για μικρές μοναδες και φτάνον να καλύψουν ξενοδοχείακές μονάδες μέχρι και 600 εσωτερικά. Ικανοποιούν απόλυτα τις ανάγκες σας και εγγυώνται για την αποτελεσματικότητα χρήσης μέσω μίας μεγάλης γκάμας συσκευών για την reception, δωμάτια και προσωπικό. Μέσω εφαρμογών software απογειώνουν την ευκολία χρήσης αλλά και την εκμετάλλευση όλων των διαθέσιμων πόρων τη στιγμή ακριβώς που τους χρειαζόμαστε. Δίνουμε έμφαση στο να παρέχουμε στο προσωπικό ένα φιλικό περιβάλλον χρήστη ώστε να ολοκληρώνει τις εργασίες γρήγορα και αποτελεσματικά. Αυτό βοηθάει να ολοκληρώνται οι εργασίες γρήγορα και ευχάριστα, καλύπτοτας τις ανάγκες των επισκεπτών σε λιγότερο χρόνο. Έτσι οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι και με μεγάλη ευκολία επαναλαμβάνουν τη ζήτηση κάποιων υπηρεσιών απο το ξενοδοχείο.

'Ενα πακέτο έξυπνων λύσεων.

Η σειρά MiVoice Office 400 communication server υποστηρίζει: Unified Communication λειτουργίες, DECT ασύρματα τηλέφωνα και επέκταση σε κινητά τηλέφωνα, CTI applications και εφαρμογές αυτοματισμού κτιρίων. (Θυροτηλέφωνα, έλεγχο ανοίγματος πόρτας, ρολλά, φώτα, έλεγχο συστημάτων κλιματισμού).

*MiVoice 5380, Ο Hospitality Manager και το PMS μπορούν να λειτουργούν ταυτόχρονα η ξεχωριστά.

Πλεονεκτήματα για :

Διαχείριση του ξενοδοχείου

  • Μια ολοκληρωμένη λύση απο ένα σημείο, συνδιάζοντας άψογα όλες τις λειτουργίες, εφαρμογές με τα παρελκόμενα του συστήματος.
  • Ευελιξία: Η λύση μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί στις λειτουργίες και τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης: Αυτό περιλαμβάνει τη διαχείριση, υποδοχή, καθαριότητα, τη συντήρηση, τον έλεγχο του κόστους και την τιμολόγηση των υπηρεσιών.
  • Βελτιστοποίηση του κόστους: Το hospitality πακέτο είναι εύκολο να ενσωματωθεί στην υπάρχουσα υποδομή, ενδοεπικοινωνία και κάμερες, διαχείριση κτιρίου, Συστήματα κρατήσεων (PMS) και τις υποδομές πληροφορικής.
  • Ολοκληρωμένες εφαρμογές για την reception: Χάρη στην τεχνολογία web, δεν χρειάζεται εγκατάσταση, ένα web browser είναι αρκετό. Μέχρι και πέντε θέσεις εργασίας μπορούν να εγκατασταθούν ταυτόχρονα στη ρεσεψιόν, σε ένα PC ή σε ένα tablet για ευκολία.
  • Certified Micros© Fidelio interface: Για σύνδεση με προγράμματα κρατήσεων (PMS).

Το προσωπικό

  • Αποδοτικότητα και υψηλή παραγωγικότητα:Ειδικές λειτουργίες, όπως το check-in, καταγραφή δεδομένων των επισκεπτών καθώς και των ειδικών απαιτήσεων των επισκεπτών, τον καθορισμό γλώσσας επισκέπτη, ακόμη και για την αφύπνιση, είναι όλες διαθέσιμες. Κατά τη διάρκεια του check-out υποστηρίζονται λειτουργίες όπως αυτόματη εκτύπωση λογαριασμού και ένδειξη κατάστασης καθαρισμός δωματίου
  • Ενημέρωση ανα πάσα στιγμή: Το προσωπικό μπορεί να αλλάζει την κατάσταση δωματίου, για παράδειγμα, απο “καθαρίζεται” σε “καθαρό”, εύκολα με έναν κωδικό απο το τηλέφωνο του δωματίου ή απο την φορητή συσκευή του, με αποτέλλεσμα η reception να είναι πάντα ενήμερη για την κατάσταση των δωματίων.
  • Ευκολία χρήσης : Κερδίζοντας χρόνο από διαδικασίες, κυρίως στις συχνές αλλαγές του προσωπικού σε άλλη γλώσσα. Με ελάχιστη εκπαίδευση όλοι μπορούν να χρησημοποιήσουν τις ευκολίες και λειτουργίες του συστήματος στο απόλυτο.
  • Συσκευές που καλύπτουν όλες τις ανάγκες: Μέσα απο μία γκάμα συσκευών καλύπτονται οι ανάγκες της reception, του back office, των καμαριέρων και του τμήματος συντήρησης.

Τους πελάτες

  • Άριστες υπηρεσίες: Ταχύτατες και εύκολες διαδικασίες check in / out
  • Συσκευές δωματίων: Μεγάλη γκάμα επιλογών στη διαμόρφωση με βάση τις ανάγκες των πελατών.
  • Αναλυτικοί λογαριασμοί: Με ανάλυση κλήσεων και κόστους.
  • Αφύπνιση: Αδύνατον να χαθούν κλήσεις αφύπνισης, με δυνατότητα ακύρωσης της επιλογής χαμηλής έντασης, και ενημέρωση για μη απαντημένες κλήσης αφύπνισης.
  • Μηνύματα reception: Mηνύματα σε Αναμονή με ένδειξη LED στο τηλέφωνο του δωματίου μπορεί να ενεργοποιηθούν και να απενεργοποιηθούν από τη reception. Η ένδειξη ανάβει αυτόματα όταν λαμβάνεται ένα νέο φωνητικό μήνυμα. Ο επισκέπτης συνδέεται με την υποδοχή ή απευθείας στον αυτόματο τηλεφωνητή με το πάτημα ενός κουμπιού
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων: Κατά την αναχώρηση του πελάτη οι λίστες κλήσεων και τα φωνητικά μηνύματα διαγράφονται αυτόματα. Κανένας νέος επισκέπτης δεν έχει πρόσβαση σε δεδομένα του προηγούμενου.
  • Λειτουργία Baby call: Διαθέσιμη με τα Mitel 600 DECT τηλέφωνα.

Λύσεις για το προσωπικό της reception

Το προσωπικό της υποδοχής είναι επιφορτισμένο με πολλές υποχρεώσεις: Καλωσόρισμα του πελάτη και check-in, αποχαιρετισμός κατά το check-out, κρατήσεις, λήψη και προώθηση μηνυμάτων στους πελάτες, παροχή πληροφοριών και να είναι φιλικό με τους πελάτες, υπομονετικό και εξυπηρετικό στο μέγιστο βαθμό. Μέσω των τριών βασικών χαρακτηριστικών του πακέτου Mitel 400 Hospitality, (Mitel 5380/5380ip, επέκταση λειτουργιών σε web interface, σύνδεση με το πρόγραμμα κρατήσεων), επιλέγουμε την ιδανική λύση με βάση τον αριθμό δωματίων, τις ανάγκες με βάση τις ζητούμενες λειτουργίες και τις διαθέσιμες υποδομές, για παράδειγμα με ή χωρίς PC, με ενσωματωμένη διαχείριση ή με σύνδεση PMS.

  • Οικονομική συσκευή reception και operator console.
  • Για ξενοδοχεία με περιορισμένο χώρο στην υποδοχή, πλήρη λειτουργικότητα χώρις να απαιτείται PC.
  • Έυκολη και απλή λειτουργία: Καταχωρήσεις με το πάτημα δύο και μόνο κουμπιών. Μόνο ένα κουμπί ανά δωμάτιο, το οποίο μπορεί να κανει καταχωρήσεις και αλλαγές κατάστασης.
  • Η MiVoice 5380 μπορεί να λειτουργεί ως συσκευή reception και ως operator console. Μπορεί να απαντάει μία εισερχόμενη και ταυτόχρονα να εκτελεί διαδικασίες check in/out.
  • Η MiVoice 5380 μπορεί να χρησημοποιηθεί για να ολοκληρώσει λειτουργίες ενός PC: Η νυχτερινή βάρδια που δεν έχει πρόσβαση στο PMS μπορεί απλά και εύκολα να κάνει check in μέσω της MiVoice 5380

Επιλογές

  • Check-in and check-out
  • Απεικόνιση του ονόματος του διαμένοντα στο κουμπί του δωματίου ( και στο Hospitality Manager); Χρησιμεύει στην αναζήτηση και προσφώνηση όταν έχουμε κλήση από και προς τα δωμάτια.
  • Αυτόματη έκδοση λογαριασμού και εκτύπωση σε φόρμα της επιλογής μας.
  • Έλεγχος και διαχείριση της ένδειξης μηνυμάτων αναμονής στα τηλέφωνα των δωματίων.
  • Προγραμματισμός αφύπνισης, με ειδοποίηση σε περίπτωση που η κλήση δεν απαντηθεί.
  • Ρυθμίσεις Δωματίου
    Καταστάσεις καθαρισμού και βλαβών.