Ενιαια Επικοινωνία

Ενιαία Επικοινωνία

ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ

Το σημερινό δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον απαιτεί ακόμα πιο έξυπνες λύσεις επικοινωνίας για τους πολυδιάστατους ρόλους των εργαζομένων. Η χρήση μιας ευέλικτης συσκευής σε συνδιασμό με εικοσιτετράωρη συνδεσιμότητα, δίνει τη δυνατότητα να μπορούμε να εργαζόμαστε από το σπίτι ή εν κινήσει σαν να είμαστε στο γραφείο. Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός, η ευελιξία να εργαζόμαστε σε πολλαπλούς χώρους εργασίας και τα διαφορετικά ωράρια δημιουργούν την ανάγκη για λύσεις οι οποίες συνδιάζουν την επικοινωνία εντός και εκτός γραφείου. Με τη ‘Συνεργασία’ και την ‘Κινητή Τηλεφωνία’ ως βασικές πτυχές των επικοινωνιών των επιχειρήσεων, ο όρος «ενοποιημένη επικοινωνία» έχει εξελιχθεί.


Το Matrix SARVAM UCS (Unified Communication Solution) είναι μία λύση ενοποίησης επικοινωνιών, που σχεδιάστηκε σε τέσσερις πυλώνες, της συνεργασίας, της επικοινωνίας, των μηνυμάτων και Mobility, ώστε να ενισχύσει την ευχρηστία για τους πελάτες και την παραγωγικότητα για τις επιχειρήσεις. Με ένα έξυπνο και λειτουργικό περιβάλλον εργασίας το οποίο ενσωματώνει σε πραγματικό χρόνο χαρακτηριστικά όπως βίντεο κλήσεις, ενσωμάτωση e-mail, πλήκτρα παρουσίας η Matrix SARVAM UCS δίνει τη δυνατότητα σε μια εταιρεία να διαχειριστεί με ευκολία τις ανάγκες κάθε εργαζομένου ξεχωριστά. Έχει σχεδιαστεί για να ξεπερνά γεωγραφικά εμπόδια, ασυμβατότητες τηλεφωνικών συσκευών όπως και θέματα προσβάσεων χρηστών, με μία λύση ενιαίας πλατφόρμας.

  • Mobility
  • Ενιαίο Δίκτυο
  • Ενοποιημένοι Χρήστες
  • Ενοποιημένα Μηνύματα
  • Χαρακτηριστικά διαχείρισης κλήσεων

ΟΦΕΛΗ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

  • Βελτιωμένες Επιχειρησιακές Λειτουργίες
  • Αύξηση Ανταπόκρισης του Προσωπικού στους Πελάτες
  • Αύξηση Αποτελεσματικότητας και Αποδοτικότητας των Εργαζομένων
  • Αύξηση Διαθεσιμότητας στους Πελάτες

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΣΗ

  • Σύνδεση με τους Πελάτες Οποιαδήποτε Στιγμή
  • Εξυπηρέτηση Πελατών Εντός ή Εκτός Γραφείου
  • Διασφάλιση Επικοινωνίας Μεταξύ Διαφορετικών Τοποθεσιών Ακόμη και με Διακοπή της Τηλεφωνικής Γραμμής
  • Καλύτερη Παρακολούθηση Ολόκληρης της Υποδομής από ένα Κεντρικό Σημείο
  • Ελάχιστο Χρόνο Διακοπής

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Αναγνώριση Κλήσεων πριν την Απάντηση
  • Λιγότερες κλήσεις στην Τηλεφωνήτρια
  • Αυτοματοποιημένη Επεξεργασία Κλήσεων
  • Μη Αναγκαία Αλλαγή Μοτίβων Κλήσης που Χρησιμοποιούμε Συχνά
  • Αύξηση της παραγωγικότητας και της Αποδοτικότητας των Εργαζομένων
  • Εργασία από Οπουδήποτε, Οποτεδήποτε

ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ

  • Σύνδεση Πολλαπλών Τοποθεσιών
  • Απρόσκοπτη Κινητικότητα των Εργαζομένων
  • Παγκόσμια Συνδεσιμότητα

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΡΩΝ

  • Χρησιμοποιήστε την Υπάρχουσα Υποδομή με Υπάρχοντα Τηλέφωνα
  • Χρησιμοποιήστε την Ίδια Σύνδεση Internet για Φωνή και Δεδομένα
  • Αυξημένη Παραγωγικότητα προσωπικού
  • Smartphone με τον Αριθμό GSM καθώς και το Εσωτερικό του Γραφείου

ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ TCO (ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ)

  • Δεν Χρειάζονται Εξωτερικές Συσκευές, όπως Σύστημα Φωνητικού Ταχυδρμείου, Gateways (Πύλες)
  • Υποστήριξη Διαφόρων Τύπων Δικτύου – Προστασία Επένδυσης
  • Επωφεληθείτε από τα Οφέλη των Καινοτόμων Δικτύων σε μια Κοινή Πλατφόρμα Επικοινωνίας
  • Ευελιξία Επεκτασιμότητας
  • Δεν Υπάρχει Ανάγκη Αλλαγής Υφιστάμενων Συσκευών VOIP (Πύλες VOIP, Διακομιστές SIP, Τηλέφωνα SIP)

ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ROI (ΕΠΙΣΤΟΦΗ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ)

  • Εξοικονόμηση Κόστους Κλήσεων για Κάθε Κλήση
  • Βέλτιστη Αξιοποίηση του Internet Bandwidth – Χρησιμοποιώντας το Ίδιο Bandwidth για Φωνή και Δεδομένα
  • Ικανοποίηση Πελατών – Αυξημένη Ανταπόκριση
  • Πεδίο Αναβάθμισης
  • Μείωση Εξόδων Μετακίνησης μέσα στο χώρο των γραφείων και μεταξύ αυτών
  • Δεν Χρειάζεται Πρόσθετη Εφαρμογή για τον Προγραμματισμό του Τηλ. Κέντρου

ΕΛΕΓΧΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΞΟΔΩΝ

  • Μειωμένα Κόστη Υπεραστικών Τηλεφωνημάτων μέσω VOIP
  • Δωρεάν Ενδοεπικοινωνία με Κλήσεις VOIP
  • Δεν Υπάρχει Ανάγκη να Επενδύσετε σε νέα Υποδομή
  • Αύξηση Απόδοσης της Εταιρείας
  • Δεν Χρειάζονται Ξεχωριστοί Διαχειριστές για Πολλαπλές Τοποθεσίες

ΟΦΕΛΗ